חדשות ועדכונים

הגיע משלוח חדש של כוורות שקטות בקוטר 30 מ"מ

 

----------------------------

 

הגיעו תותחי CO2 חדשים בהפעלה ידנית וממוחשבת

 

----------------------------

  

חידוש רשיונות מפעיל לשנת 2013:

יערך בסמינר אפעל, רח' היסמין 1, רמת אפעל:

21.01.2013

06.03.2013

15.10.2013

10.12.2013

 

יערך במלון חוף התמרים עכו:

06.02.2013

13.11.2013

 

להרשמה נא להתקשר למוסד לבטיחות וגהות:

03-5553070

שלוחה 3 (אורית)

 

----------------------------

 

פורום יבואני הזיקוקין פועל מול המשרד להגנת הסביבה להקטין את מרחק ההפעלה מבתי מגורים עפ"י תקנות הרעש החדשות. כחלק מהפעילות בוצעו בדיקות רעש לכוורת ע"י מעבדה מוסמכת והתוצאות הועברו למשרד להגנת הסביבה.



יצירת קשר מהיר
1-800-84-84-84

זיקוקין זיקוקים נפוצים בכל סוגי האירועים

                      פלאש זיקוקין

 

 

מופע הזיקוקים עובד על שני החושים המרכזיים בגוף האדם – ראייה ושמיעה. הצבעים הזוהרים, הצורות אותם מרכיבים הזיקוקים, משך זמן ההארה של כל זיקוק, הגובה אליו כל זיקוק מגיע – כל זאת ועוד מצטרפים לרעש הגדול שיוצרים הזיקוקים. כל התכונות האלו יחד יוצרות התרגשות, ציפייה, מתח, והגברת ההנאה הכללית מהאירוע. מתכנני אירוע שרוצים להעלות את הרף, לחדש, לשדרג את האירוע מעוד אירוע שגרתי לאירוע מיוחד – יבחרו בשילוב מופע זיקוקי דינור במהלך האירוע.

 

שימוש בזיקוקים

 

בשנים האחרונות השימוש במופעי הפירוטכניקה הפך נפוץ באירועים של ועדי עובדים, מוסדות, מפעלים. ימי גיבוש מהנים אלו המסתיימים בחוויה המשותפת לכולם שבצפייה במופעי זיקוקים תמיד ייזכרו כערבים מיוחדים ולא שגרתיים.

הערב שבו משתמשים בצורה הנפוצה ביותר במופעי זיקוקים מרשימים, הזכורים לכולנו לטובה, הוא ערב יום העצמאות האהוב על כולנו. יום העצמאות הוא החג המרגש ביותר עבור אזרחי מדינת ישראל, ובכל מופע שמתקיים באותו ערב ניתן לצפות במופע זיקוקים. כילדים קטנים תמיד הייתה קיימת הציפייה ביום העצמאות למופע זיקוקי דינור מרכזי. האורות, הצבעים, האפקטים, הרעש – כל אלה מגבירים את ההתרגשות ביום המשמעותי הזה.

שימוש בזיקוקים בחתונות הפך לדבר שבשגרה בשנים האחרונות, והסיבה ברורה לכולם. בערב המרגש בחיינו נרצה שהכל יהיה מושלם, ייראה "כמו באגדות". זיקוקים בתזמון הנכון (כניסה לאולם, ריקוד חתן וכלה) יכולים לרגש גם את האורחים וגם את בעלי השמחה ולשדרג את החוויה אל מעל ומעבר.

 

 

הפעלת זיקוקים

 

מערכות ההפעלה החדשניות של הזיקוקים כיום מאפשרות תזמון מושלם, לא להרגיש שהמופע "נמרח", החומרים בהם משתמשים על מנת להרכיב כל זיקוק מאפשרים יצירת מופע פירוטכני מיוחד. ישנו מגוון גדול של צורות שניתן להשתמש בהן כאשר יוצרים זיקוקים וכן מגוון גדול של זיקוקים שניתן לשגר בו זמנית. מערכות שיגור הזיקוקים החדשניות והאמינות ביותר משתמשות בTime Code המאפשר לקצוב את זמן המופע, את המרווח בין כל שיגור לשיגור.

 

כאשר אנו מתכננים אירוע, הדבר החשוב לנו ביותר הוא הנאת האורחים. חשוב לנו שהאירוע הזה ייזכר לטווח הארוך בגלל הייחודיות והערך הסנטימנטלי שלו, ולא רק בזכות האוכל הטעים שהיה או ההופעה שהייתה באותו הערב. כמתכנני אירועים חשוב לנו שיזכרו את החשיבה המקורית, ההשקעה והדאגה להנאת האורחים. מופע זיקוקים בהחלט מוסיף לכל אלה.

 

הפעל נגישות

בניית אתרים